-Co acopio do material reciclado
procendente do colexio e aportacións de alumnos e profesores, diseñamos varios
invernadoiros de pequeno tamaño para facilitar a colleita de algunhas especies.
-Explicación do cambio climático e
iniciar un debate entre todos para poder ter algunha opinión sobre o tema. A
importancia do uso de transporte público e de reciclaxe son o temas máis
interesantes que os rapaces recopilan como pilares fundamentales contra este
fenómeno.
-Actividade nos días de choiva na que
por grupos, puxéronse na pel de diferentes colectivos no ámbito da tala de
bosques, observando, debatindo e poñendo en común as ventaxas/inconvenientes
que podería ter. A finalidade será a mellora da oratoria en público, debate
entre un grupo pequeno de compañeiros e observacións de diferentes puntos de
vista.
-Debido as numerosas
choivas e mal tempo, pospoñemos a maio o replanteo do invernadoiro grande.
Destacar a presenza do pai arquitecto dunha alumna, que ofreceu unha pequena
charla os rapaces sobre as diferentes metodoloxías posibles para a construción
do invernadoiro e aspectos que temos que ter en conta, coma a orientación ou a
topografía do terreo.
Actividades no laboratorio: A materia: estudio e comprobación das propiedades coma densidade,
-Finalizando o estanque.
-Charlas de seguridade vial
-Charla sobre Tropas Verdes: reciclaxe, reutilización,
-Continuamos coas patrulla verdes co comedor e fabricación de compost.
-Construción de aparellos e técnicas ecolóxicas para protexer e evitar as plagas de babosas e caracois nos cultivos con botellas de plástico, area, cunchas de mar, cinza, virutas de madeira,....
-Construción dun bancal de aromáticas e sementeira de coandro, macela,
perexil, anís, alfábega e menta.
-Sementeira
de flores variadas en soportes e varias zonas do terreo.
-Sementeira
de patacas de Coristanco, leitugas (folla lisa de roble e rizada), cebolo,
brécol, coles de bruselas, fabas, tomates, berenxenas, xudías, tirabeques e guisantes.
Seguimos ca interacción coa cociña do colexio, organizando os alumnos en "patrullas" (equipos
cooperativos da aula) encargadas de levar cubos cada mañá e recollelos cheos
de restos compostables. Tamén recollen cascas de ovo que usaremos en parte
para achegar calcio ao compost e en
parte para rodear os cultivos para
repeler caracois e babosas, que danan gravemente os nosos coles.
A primavera anima os alumnos e comezan a traer, por iniciativa propia, as súas achegas ao horto como sementes para plantar (aguacate, perexil, cabaza xigante...) ou mesmo plantas xa xerminadas (aguacate, cabaza, amorotes, porros...) que pasan a formar parte do noso horto.
A primavera anima os alumnos e comezan a traer, por iniciativa propia, as súas achegas ao horto como sementes para plantar (aguacate, perexil, cabaza xigante...) ou mesmo plantas xa xerminadas (aguacate, cabaza, amorotes, porros...) que pasan a formar parte do noso horto.
Dentro da interacción dos diferentes programas
educativos do centro, aproveitamos para poñer en valor os conceptos aprendidos
nas clases de secundaria. Un dos rapaces de 2º ESO comprendendo alguna das leis
físicas que adquirou na clase de ciencias, xunto con Tito o coordinador:
Vista panorámica do horto escolar
MAIO 2016
A mediados de mes celébrase no colexio o día da patroa, Santa Xoana de Lestonnac, festa solidiaria na que montaremos un posto cos produtos da horta e paneis explicativos do proxecto interdisciplinar.
A mediados de mes celébrase no colexio o día da patroa, Santa Xoana de Lestonnac, festa solidiaria na que montaremos un posto cos produtos da horta e paneis explicativos do proxecto interdisciplinar.
Plantaremos novas especies como cenorias e algunhas leitugas máis, pois
esperamos recoller pronto as que
temos tanto en invernadoiro coma no exterior. Probablemente tamén poidamos
recoller os coles rizados.
-Entutorado das plantas dos diferentes tipos de tomates, pementos, berenxenas, etc..
-Construcción dun banco con palets de reciclaxe para descansar, reflexionar, e resolución pacífica e dialogada de conflictos.(Programa de convivencia e mediación entre iguais).
-Banco de para o programa "resolución de conflictos entre iguais" e observación da natureza e relaxación!!nun entorno espectacular.Haberá algún máis proximamente.
Mini invernadoiro caseiro de leitugas.
-Colaboración de Teres: monxa da Orden da R.do Congo.Grazas as súas explicacións intercambiamos experiencias de cultivos da súa cultura.
No hay comentarios:
Publicar un comentario