Seguindo o fio do cuidado del medio
ambiente, observamos que o coñecemento dos diferentes ecosistemas que nos
rodean é casi nulo a nivel práctico, pois os alumnos non conciben as múltiples
relacións existentes entre eles. Por isto, e grazas a diferentes elementos que
nos axuden a formar unha correcta logística, buscamos desde un enfoque
funcional e cercano o estudio do mundo acuático –ca construción dun estanque e
ambientes forestales e agrícolas, dentro do entorno do colegio cun radio de
acción que non supera os 30 metros.
É interesante albergar diferentes puntos
de vista dentro do medio ambiente para lograr ampliar a súa capacidad analítica
e comprender que existen máis organismos que os axudan a realizar sus funciones
vitales. É extrapolable, explicando a empatía co resto de especies que habitan seu
colexio, e así poder xerar unha conciencia maior -sen egoísmos- hacia o mundo exterior.
-Cava lixeira para eliminación de maleza e preparación do terreo para o cultivo.
-Creación
de material a partir de restos para reciclaxe traídos polos alumnos:
viveiros en vasos de iogur e tetrabrick, regadeiras con botellas de plástico e "mini-invernadoiros" a partir de garrafas de auga.
-Continuamos con alguna poda.
-Medicións de bancales e parcelas.
No hay comentarios:
Publicar un comentario